Skip to main content

🌻سنہرے حروف🌷 LOVE ABLE POETRY PART 2

 دیوانہ  ہے  تمھارا  کوئی  غیر  نہیں  ہے 
روٹھا ہے تو سینے سے لگا کیوں نہیں لیتے 
جون ایلیاء

: شام سویرے ہر منکے وچ عشق دی ونجلی بولے
جد وی بولے من دا منکا گجھیاں رمزہ کهولے...!!!

: ‏تو مطمئن نہیں تو مجھے کب ہے اعتراض
‏مٹی کو پھر سے گوندھ مری، پھر بنا مجھے
‏⁧‫
: رات بیتی تو ، یہ یقیں آیا 
جس کو آنا تھا ، وہ نہیں آیا 
”نامعلوم“

: کبھی نیند میں کبھی ہوش میں..
تو جہاں ملا تجھے دیکھ کر..

نہ نظر ملی نہ زباں ہلی..
یوں ہی سر جھکا کر گزر گئے.. 💞

: ہوتی کہاں ہے دل سے جدا دل کی آرزو 
جاتا کہاں ہے شمع کو پروانہ چھوڑ کر 
جلیلؔ مانک پوری

: ﺑﮍﯼ ﺣﺴﯿﻦ ﮨﮯ ﺁج کی  ﺷﺎﻡ ﺟﯽ ﻟﯿﺠﺌﮯ 😍😍
ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﺩﻭ ﭼﺎﺭ ﮐﭗ ﭼﺎﺋﮯ ﮨﯽ ﭘﯽ  ﻟﯿﺠﺌﮯ ...☕☕

: اک نام کیا لکھا ترا ساحل کی ریت پر
پھر عمر بھر ہوا سے میری دشمنی رہی
پروین شاکر

: زمانے کی نظر میں اب حیا نہیں رہی باقی...
خدا کرے کہ تیری جوانی رہے .....بےداغ..

: بہاریں ساری میں اوروں میں بانٹ دوں گی مگر
جو تُجھ کو چُھو کے چلیں وہ ہوائیں میری ہیں۔!

: قرار دے کر بھی بے قرار کر دے گی
نگاہِ یار ہے کوئی مذاق تھوڑی ہے

: مقدر ﻣﯿﮟ ﻣﯿﺮﮮ محسن! ﺷﮑﺴﺖ ﻭ ﺭﯾﺨﺖ ﺍﺗﻨﯽ ﮨﮯ
ﻣﯿﮟ ﺟﺲ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﮐﮩﮧ ﺩﻭﮞ ﻭﮦ —ﺗﺎﺭﺍ ﭨﻮﭦ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ

: ھم نے کیے گناہ تو دوزخ ملی ھمیں 
دوزخ کا کیا گناہ کے دوزخ کو ھم ملے ؟
جون ایلیاء

: ﺗﻮ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏِ ﺭﻧﮓ ﻣﯿﮟ ﻣﺼﺮﻭﻑ ﺍﻭﺭ ﺍِﺩﮬﺮ... 
ﮐﻮﺋﯽ ﺗﺮﮮ ﺟﻨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﯿﺎﮦ ﭘﻮﺵ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ...!

: -"صفائیاں ختم گواہیاں ختم 💔
دل ٹوٹا جان چھوٹی :)

: میرا نیندوں کے ساتھ ___جھگڑا ہے..
خواب حسرت سے دیکھتے ہیں مجھے..

: زھر لگتے ہو تم مجھے،،،،
       دل کرتا ہے کھا کر مر جاؤں...!!

: یہ عشق قلندروں کا رقص ہے
یہ لاڈلوں کے بس کی بات نہیں، سرکار

 #زمانے والے تو #اکثر ھمارے #مرنے کی #دعا کرتے ہیں
#دوس
                                             نا #جانے وہ #کون سا #اپنا ہے جسکی #دعا سے #ہم جی #رہے ہیں 🤜🤜
:
  ﺳُﻨﺎ ﮨـﮯ ﺁﺝ ﺍُﺳﮑﯽ ﺁﻧﮑﮭﻮﮞ !! _ ﻣﯿـﮟ ﺁﻧﺴﺆﮞ ﺁﮔﺌﮯ ﺗﮭﮯ !!
 ﺑﭽﻮﮞ ﮐﻮ ﺳﮑﮭﺎ ﺭﮨﯽ ﺗﮭﯽ !! ﻣﺤّﺒﺖ ﺍﯾﺴـﮯ ﻟﮑﮭﺘـﮯ ﮨﯿﮟ !! ^. ^

: صرف #گلاب دینے سےاگر ہو جاتی محبت
تو مالی سارے شہر کا #محبوب بن جاتا......🌷
:
 ڈھونڈتے پھروگے اجڑے رشتوں میں وفا کے خزانے
تم میرے بعد ہم ناموں کا بھی احترام کروگے

اردو کے پروفیسر 👴 گھر آئے تو بیوی سے پوچھا بیگم آج کیا پکایا ہے؟
مہنگائی کے ہاتھوں پریشان عورت 👩 نے جواب دیا
خاک پکائی ہے 😕
پروفیسر 👴 صاحب بولے
خاک کو الٹ کریں تو کاخ بنتا ہےکاخ فارسی میں محل کو کہتے ہیں محل کو الٹا کریں تو لحم بنتا ہےلحم کو اردو میں گوشت کہتے ہیں اچھا بیگم آج گوشت پکایا بے 😋
 جواب میں بیگم 👩 نے کہا کہ
اگر گوشت کو الٹا کریں تو تشوگ بنتا ہے اور تشوگ سنسکرت میں سوٹے کو کہتے ہیں 😬
یہ کہہ کر بیگم اٹھی ہی تھی کہ شوہر اگلی بات سمجھ گئے پھر جو ہوا وہ اردو ادب کی ایک الگ تاریخ ہے...... 😜😝
😍😂😂

 ٹھیک ہے ، ہم بچھڑتے ہیں اِک شرط پر..
نـامـہء ہجـر پر دستخَــط تُــم کـرو..

: کبھی پتھر کی ٹھوکر سے بھی آتی نہین خراش 
کبھی ايک ذرا سی بات سے انسان بکھر جاتا ہے

: اچھا تو پھر__ یہ فیصلہ ہوا
تمہیں انائیں مقدم ہیں، ہم نہیں

: اس کے روٹھنے کی ادائیں بھی کیا غضب کی تھیں 
بات بات پہ یہ کہنا دیکھ لو سوچ لو پھر نہ کہنا

: 💞💕💕‏بہت لمبی گفتگو_کرنی ہے تم سے 
‏تم آ جائو میرے پاس پوری زندگی لے کر💞💕💕💕

: ہنستے ھوۓ چہروں کو غموں سے آزاد نہ سمجھو...
تبسم کی پناہوں میں __ ہزاروں درد ہوتے ہیں

: درد مجھ سے نجات مانگتا ہے !!!
درد کو مجھ سے درد ملتا ہے !!!

: چھوڑ دیا ہم نے اعتبار، قسمت کی لکیروں پہ وصی
جو دلوں میں بس جائیں،وہ لکیروں میں نہیں ملا کرتے ۔۔۔۔

: میری زندگی تو گزری تیرے ہجر کے سہارے
میری موت کو بھی پیارے،،  کوئی چاھیے بہانا

: آرزو کے کنول کھلے ہی نہ تھے 
فرض کر لو کہ ہم ملے ہی نہ تھے 
جون ایلیا

: ہے مجھ پر طعنہ زن خود میرا احساس
تمنا اپنی قیمت کھو رہی ہے.
جون ایلیاء

: ‏بچھڑ کے یاد نہیں کتنے ماہ و سال ہوۓ 
سیاہ لے کے چلے تھے,    سفید بال  ہوۓ
جون ایلیاء

: ذہن تھک جائے تو مصروفیت کم کر دیجئے
دل تھک جائے تو مصروفیت بڑھا دیجئے
🌼🔻🌼🔻🌼🔻🌼

: اب کوئی اور گِلہ میرے لئے وہ لایا ہے
مجھے اس نے اپنے کوچے پہ  پھر بلایا ہے
                             ^ساحر

: جـانتـی ہـوں کہ تجـھے سـاتـھ تـو رکھـتے ہیـں کئـی_
پـوچھـنا تھـا کہ تـرا دھـیان بھـی رکـھتا ہـے کـوئـی_ ؟؟

 تمہیں محبت کہاں تھا بس عادت تھی---‏tttt‏--!
ورنہ ہمارا پل بھر کا بچھڑنا تمہیں عذاب لگتا------!

: پاس رہ کر بھی ھمیشہ وہ بہت دور ملا
اس کا انداز تغافل تھا خداؤں جیسا

: مجھے تیرا ساتھ زندگی بھر کا نہیں چاہئے
بلکہ جب تک تو ساتھ ہـے تب تک زندگی

: کیا مجال  جو کوئی ہوش میں لوٹ لے مجھ کو
وہ تو لوگ مجھے تیری باتوں میں لگا دیتے ہیں

 مسکراہٹیں جھوٹی بھی ہوا کرتی ہیں جناب__"
انسان کو دیکھنا نہیں سمجھنا سیکھو___

: ٹوٹ کر چاہنا_ 
اور__،؛،
پھر ٹوٹ جانا__،:،
بات مختصر سی ھے__،؛،
مگر جان نکال دیتی ھے_!!

: ناراض ناراض سے لگتے ھو کوئی ترکیب بتاو منانے کی۔
ھم زندگی گروی رکھ دیں گے تم قیمت بتاوٌ مسکرانے کی-

: کمبخت ہچکیاں رک ہی نہیں رہی ہیں
نہ جانے کس کہ ذہن میں اٹک گيا ہوں میں

: ‏مجھے تم اپنی بانہوں میں جکڑ لو اور میں تم کو 
یہاں اب تیسرا کوئی نہیں یعنی محبت بھی
جون ایلیا

: دیکھنا دروازے پر دستک کون دے رہا ہے 
                        صاحب ۔۔۔
اگر  محبت ہو تو کہنا کہ صاحب انتقال کر گئے

: لوگ بدلتے نہیں بس، 
ان کی زندگی میں ہم سے بہتر لوگ آ جاتے ہیں۔

: میں قیدی نہیں ہوں 
              صاحب 
عشق نے باندھ رکھا ہے

: کوئی ایہو جیا سجن چا دیہہ مولا جہڑا ساتھوں ودھ لجپال ھووے،......

لاوے جان دی بازی سنگت پچھے ھر غم اچ حصے دار ھووے،........

ساڈے دکھ نوں اپنا دکھ سمجھے ساڈی سوچ توں ودھ وفا دار ھووے،.......

مزہ تاں اے پردیسی زندگی دا کائنات توں وکھرا پیار ھووے..!


: ‏زبان کڑوی ہی سہی__مگر دل صاف رکھتا ہوں
کب کون کیسے بدل گیا__سب حساب رکھتا ہوں,

: کچھ بھی نہیں ملا بس ایک سبق دے گئ محبت
 خاک ہو جاتا ھے انسان خاک کے بنے انسان کےپیچھے...!!

: دیــدار  جـو  ہــوا۔۔۔۔۔ایـک تـیـری۔۔۔۔۔۔۔نـگاہ۔۔۔ســے۔۔💕👉
قــدموں نـے آگـے۔۔۔۔چـلنـے سـے ۔۔۔۔۔۔۔انـکار کـر دیـا۔۔💕👉
💓
: یاد آتے ہیں معجزے اپنے 
اور اس کے بدن کا جادو بھی
جون ایلیاء

: ہنستے ھوۓ چہروں کو غموں سے آزاد نہ سمجھو...
تبسم کی پناہوں میں __ ہزاروں درد ہوتے ہیں

: 💕فاصلے تو تقدیر میں لکھے ہیں ورنہ ___ 💕
 💕ہم تو مرنا بھی اپ کی بانہوں میں چاہتے ہیں __  💕

: تجھ سے کچھ مانگنے نہیں آیا 
میرا مقصد  ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ فقط زیارت ہے، 
 جون ایلیا۔

: کیا حسین اتفاق تھا تیری گلی میں آنے کا،
کسی کام سے آئے تھے کسی کام کے نہیں رہے...

: اس نے ہمیں مڑ کر  کیا  دیکھا
بخدا سو بار ہم نے آئینہ دی

: مجھے آپ کا ساتھ زندگی بھر کا نہیں چاہئے ___!!!
بلکہ جب تک آپ  ساتھ ہیں تب تک زندگی چاہئے ۔

: جیسے ایک دیوار ہو دوسری دیوار کے ساتھ😙😙
ایسا  ہی میرا تعلق ہے میرے یار کے ساتھ۔۔😍😍

: ‏ہمارے معیار کے الفاظ نہ ملیں گے تم کو۔۔۔
تعریف تو کیا تم تو تنقید بھی نہ کر پاؤ گے...
🕵‍♂👈👆

: اداس تھے وہ پرندے بھی جو آج شام کو لوٹے تھے تیرے شھر سے
         فراز
شاید ان کو بھی منزل نہ ملی ھم بد نصیبوں کی طرح .‏   ‎

: ‏مصروف زندگی میں تیری یاد کے سوا
آتا نہیں ہے کوئی _ میرا درد بانٹنے
👭👬💑

: ‏ہر انسان کی زندگی میں ایک ایسا شخص ہونا چاہیے
 جس کا نام سنتے ہی آنکھوں میں چمک آ جائے ۔

 🙏💞
: زندگی  کا یہ  ہنرط بھی آزمانا  چا ہیے...
جنگ کسی اپنے سے ہو تو ہار جانا چاہیے...

: چاہو تو چھوڑ دو، چاہو تو نبھا لو... 
محبت ہماری ہے مرضی تمہاری...

: ﺩﯾﻨﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﺳﮯ ﮐﯿﺠﯿﮯ ﺷﮑﻮﮮ٬
ﺩﺭﺩ ﺧﻮﺩ ﭼﻞ ﮐﮯ ﺗﮭﻮﮌﯼ ﺁﺗﮯ ﮨﯿﮟ..!!

: سوالِ عشق پہ___لمبی کہانیاں نہ سُنا-----
مُجھے  بتا  کہ  تُو  کرتا  ہے یا  نہیں کرتا۔۔۔۔۔۔۔۔ ؟؟

: اے صاحبِ عِشق اک فتویٰ تو دو ❤
رخّ یار پہ مر جانا خود کشی ہے یا شہادت.  😘

: وہ  پتھر  بھی  ماریں تو __ اٹھا  کر  جھولیاں  بھر  لو...
کبھی  محبوب  کے  تحفوں  __ کو ٹھکرایا  نہیں  کرتے...

: جو لوگ قدر نہیں کرتے تو پھر چھین لیتا ہے۔۔۔ ربّ 
چاہیے ۔۔۔۔۔وہ۔ ۔ رزق ہو یا عشق ۔😳😳

: موت آ جائے غالب ،
دل نہ آئے کسی پہ

: عشق دھجیاں اُڑا دیتا ہیں
      یقین نہ آئے تو کر کے دیکھ لو

: دلِ مرحوم کو خدا بخشے
 بڑی رونق لگائے رکھتا تھا
 جون ایلیاء

: محبت کی کوئی منزل نہیں ہے 
محبّت موج ہے ساحل نہیں ہے 

میری افسردگی پے ہسنے والے شاید تیرے پہلو میں دل نہیں ہے ۔۔۔۔
۔❣💕💗💓💞💕💕

: رات بھـر نگاهـوں مـیں خـواب بو نہـیں سکـتے
کـس قـدر اذیت هـے ، لـوگ سـو نہـیں سکـتے

اور اس سـے بـڑھ کـر بھـی بـےبسـی کـوئی هـوگی
آنکـھ مـیں سمـندر هـے ........ اور رو نہـیں سکـتے ....

 جنہیں چُن لیا جاۓ!!
اُن پہ تبصرے نہیں کیے جاتے_!!
اُنکا احترام کیا جاتا ہے....❤❤i

: 🌹کون کہتا ہے تنہائیاں اچھی نہیں ہوتیں🌹
🌹🌹💖💞🌹
💞بڑا حسین موقع دیتی ہیں خدا سے ملنے کا۔۔۔💔

: میــرے نام کے ساتھ تیــرے نام کا سہــارا چاہیــے

سمجھ گئــے نا تـــم یـا کچھ اور اشــارہ چاہیــے
: ‏نہیں ہوگی تو "کہہ" دیـــــں گـــــــے

"وفاداری" نہیں ہوتی 

مـــــــگر ہــــم سے "تــــــــعلق" میں

"اداکاری"نہیں ہوتــــی
: ہاں کسی کو بہت چاہتے تھے ہم
خیر اب بات پرانی ہو گئی

: وہ شاعر ہوتے ہیں ، جو شاعری کرتے ہیں ...!
ہم تو بدنام سے لوگ ہیں صرف درد لکھتے ہیں ...!

: بہت تڑپائے گی دردِ جـدائــی تـم کــو
   میں تـو مر جـاؤں گا میــرا کیـا ھــے.

: عین ممکن ہے میں 
سب سے کنارہ کر لوں

: غزل

حسابِ پارسائی کون دے گا
مرا ہوں میں گواہی کون دے گا؟ 

سنا ہے اس کا رشتہ ہو گیا ہے 
اسے جا کر مٹھائی کون دے گا؟ 

وہ جو ڈرتا نہیں ہے زندگی سے
بھلا اس کو دہائی کون دے گا؟ 

چلو بھی شام ہونے کو چلی ہے
اندھیرے میں دکھائی کون دے گا؟ 

تمہاری یاد کے چنگل سے عاشر 
مجھے آ کر رہائی کون دے گا ؟ 
راشد خان عاشر 💗💗

#ساحل
: وہ جو خــود کـــو_حُسنِ حُور_سمجھ بیٹھے ھــیں...!!!

جانتا کون تھـــــا اُسے ہمـــــاری محـــــبت سے پہلـــــے...!!!

: خالی محبت سے بات نہیں بنے گی
تم کو چائے بھی بنا کر پلانی پڑے گی❤

# 😉😉
: غمِ زندگی تیری راہ میں، شبِ آرزو تیری چاہ میں
جو اجڑ گیا وہ بسا نہیں، جو بچھڑ گیا وہ ملا نہیں...!! 😔😔😔

: ..........  "محبت کیا ہے "...........
            
            سمجھو تو احساس"
     دیکھو تو رشتہ"......." کہو تو لفظ "
                
                چاہو تو زندگی"
 کرو تو عبادت "........." نبھاؤ تو وعدہ"
                         اور“
        مل جاے تو ------جنت

: سمت گئی میری غزل بھی ---- چند لفظوں میں...
جب اس نے کھا ---'' محبت تو ھے پر تم سے نہیں

: کوئی تو رات ایسی هو ؛ ان اداس راتوں میں ...!
چاند پورا هو ؛ پهول مہکے هوں اور تم چلے آؤ.... !

: صرف اک بار آؤ میری آنکھوں کے رستے دل میں 
پھر لوٹنے کا ارادہ تم پہ چھوڑ دیں گے ہم .. 😓😓😓

: ذرا سوچ کے دل توڑا کرو 
صاحب💔
  ہر گناہ کی بخشش نہیں ہوتی......‏

: تم محبت خرید    لائے ہو
گھر میں پہلے عذاب تھوڑے تھے.!!

: ہر پل دھیان میں بسنے والے، لوگ فسانے ہوجاتے ہیں
آنکھیں بوڑھی ہوجاتی ہیں،خواب پرانے ہوجاتے ہیں

ساری بات تعلق والی،جذبوں کی سچائی تک ہے
میل دلوں میں آجائے تو ،گھر ویرانے ہوجاتے ہیں

منظر منظر کھل اٹھتی ہے ،پیراہن کی قوسِ قزاح
موسم تیرے ہنس پڑنے سے اور سہانے ہوجاتے ہیں

جھونپڑیوں میں ہر اک تلخی پیدا ہوتے مل جاتی ہے
اس لیئے تو وقت سے پہلے طفل سیانے ہوجاتے ہیں

موسمِ عشق کی آہٹ سے ہی ہر اک چیز بدل جاتی ہے
راتیں پاگل کردیتی ہیں،دن دیوانے ہوجاتے ہیں

دنیا کے اس شور نے امجد کیا کیا ہم سے چھین لیا ہے
خود سے بات کیئے بھی اب تو کئی زمانے ہوجاتے ہیں


: کوئی پتھر کوئی گہر کیوں ہے 
فرق لوگوں میں اس قدر کیوں ہے 

تو ملا ہے تو یہ خیال آیا 
زندگی اتنی مختصر کیوں ہے 

جب تجھے لوٹ کر نہیں آنا 
منتظر میری چشم تر کیوں ہے

اس کی آنکھیں کہیں صدف تو نہیں 
اس کا ہر اشک ہی گہر کیوں ہے 

رات پہلے ہی کیوں نہیں ڈھلتی 
تیرگی شب کی تا سحر کیوں ہے 

یہ بھی کیسا عذاب دے ڈالا 
ہے محبت تو اس قدر کیوں ہے

تو نہیں ہے تو روز و شب کیسے 
شام کیوں آ گئی سحر کیوں ہے 

کیوں روانہ ہے ہر گھڑی دنیا 
زندگی مستقل سفر کیوں ہے 

میں تو اک مستقل مسافر ہوں 
تو بھلا میرا ہم سفر کیوں ہے

تجھے ملنا نہیں کسی سے عدیمؔ 
پھر بچھڑنے کا تجھ کو ڈر کیوں ہے 

عدیم ہاشمی

: جسے خود سے ہی نہیں فرصتیں، 
جسے شوق اپنے جمال کا، 
اسے کیا خبر میرے شوق کا؟ 
اسے کیا پتا میرے حال کا؟

: کوئ فلسفہ نہیں عشق کا،،،
جہاں دل جھکے وہیں سرجھکا،،،
وہیں ہاتھ جوڑ کے بیٹھ جا،،،
نہ سوال کر نہ جواب دے"

: آخری بار میں کب اس سے ملا یاد نہیں 
بس یہی یاد ہے اک شام بہت بھاری تھی

: درج زیریں سطور __میں صدقے.
جی جی پڑھئے، ضرور __میں صدقے.

ہم نے پوچھا کہ "عشق کی تعریف".
بولے_!! "دل کا فتور"_میں صدقے.

اپنی مرضی کے ہیں غلام سبھی.
اور اس پہ غرور..؟__ میں صدقے.

دل کے کڑوے ہیں اور منہ پہ سدا.
آئیے ۔۔! جی حضور __ میں صدقے.

ہم ہی مرتے ہیں آپ پر صاحب.
آپ کا کیا قصور ؟ __ میں صدقے.

زلف، لب، چشم، گال، حسن و مہر.
نور بہ مثلِ حور __میں صدقے.

داستانِ وصال مہر جاناں
آہ۔۔! اتنا سرور ؟ __ میں صدقے

: وہ مجھے چھوڑ کر خوش ہے 
___تو شکایت کیسی

میں اُسے خوش بھی نہ دیکھوں
ـــــــــــــ  تو محبت کیسی

: میں یہ سمجھا کہ فقط بچھڑے ہیں

ہاۓ قسمت___بُھلا دیا اُس نے..

جون ایلیا!!!

: بلاوں گا، نہ ملوں گا، نہ خط لکھوں گا تجھے
تیری خوشی کےلئے خود کو یہ سزا دوں گا

: اپنے خلاف شہر کے اندھے ہجوم میں 
 دل کو بہت ملال تجھے دیکھ کر ہوا

: کچھ تو بات ہے تیری فطرت میں ورنہ
تجھے چاہنے کی خطا ہم بار بار نہ کرتے

: شجر جب بھی لگاؤ تم پرکھ لینا زمینوں کو ..!
کہ ہر مٹی کی فطرت میں وفاداری نہیں ہوتی ...

: بابا جی پوچھ رہے ہیں
کیا میٹھے خواب دیکھنے کیلئے
آنکھوں میں چینی ڈال کے سو سکتے ہیں ؟؟؟؟😎😉🙊😂

 🌹‏تو اثاثہ ہے میری زندگی کا

تجھے کھو دوں تو فقیر ہو جاؤں🌹

: ✒سنھـــــرےحــــــــروف💫

💯💟
کوشش کرو جس چیز کے لیے تم خود ترسے ہو ۔ کوئی دوسرا آپ کی وجہ سے نہ ترسے ۔ پھر چاہے وہ رشتے ہوں ، خوشیاں ہوں یا سکون ہو ۔،۔


📚 سنھـــــرےحــــــــروف💫

: 🌹🌹🌹‏اپنی ماں کے ہاتھ سے بنے کھانے میں نقص نہ نکالا کرو ، آپ خوش قسمت ہو کہ ماں کھانا بنا کے دتیی ہے 🍃 
“اس دنیا میں کچھ کے پاس ماں نہیں تو کچھ کے پاس کھانا نہیں 🍂
🌹🌹🌹

: ☘سنہرے حروف☘

ہمارے معاشرے کا سب سے بڑا المیہ یہ ہے کہ ہم دوسروں کی آخرت کی فکر کرتے ہیں لیکن خود دنیا کی فکر میں مگن رہتے ہیں.🌹🌹🌹

: ‏پاکیزہ رشتے 
آسمانوں پر بنا دیئے گئے ہیں
 ہم سب کسی نہ کسی
 کی امانت ہیں.
 خود کو بےنام
 اور بدنام رشتوں میں
 باندھ کر
ہم نہ صرف امانت میں
 خیانت کرتے ہیں 
بلکہ اپنے ہی ہاتھوں
 اپنا سکون برباد کرتے ہیں . 
اپنی دنیا اور آخرت خود برباد کرتے ہیں .

: 🌻سنہرے حروف🌷

اسبابِ زندگی کی فراوانی ہمارے جسم کوآرام ضرور دے سکتی ہے,لیکن دل کا سکون نہیں دے سکتی، دل کا سکون صرف اور صرف اللہ کے ذکر میں ہے۔
🌷🌴🌾🌿

: اُٹھا کر کیوں نہ پھینکیں ساری چیزیں
فقط کمروں میں ٹہلا کیوں کریں ہم؟؟
جون ایلیا

: اب ان حدوں میں لایا ہے انتظار مجھے
وہ آ بھی جائے تو آئے نہ اعتبار مج

: کسی نے پوچھ لیا..... 
اتنی اچھی شاعری لاتے کہاں سے ہو... 

میں نے کہا ❤دِل کو توڑنا پڑتا ہے..... 
لفظْوں کو جوڑنے سے پہلے ..........

: ‏مت پڑھا کرو اتنی غور سے میری تحریروں کو

کچھ یاد رہ گیا تو مجھے بھول نہیں پاؤ گے

: کہانی نہیں  زندگی چاھیئے 
تجھ جیسا نہیں، تو چاھیئے

: بچھڑ کے یاد نہیں کتنے ماہ و سال ہوۓ 
سیاہ لے کے چلے تھے, سفید بال ہوۓ
جون ایلیاء
: ہم بھی موجود تھے تقدیر کے دروازے پر
لوگ دولت پہ گرے ہم نے تجھے مانگ لیا

: دلِ مرحوم کو خدا بخشے
 بڑی رونق لگائے رکھتا تھا
 جون ایلیاء

: اس پہ کرے خدا رحم گردشِ روزگار میں
اپنی تلاش چھوڑ کر جو ہے تلاشِ یار میں

: بہت کھو چکا ہوں اب کھونے کی طاقت نہیں یا رب
یہ جو کچھ لوگ میرے ہیں انہیں میرا ہی رہنے دے

: کوئی لمحہ ہو تیرے ساتھ کا میری عمر بھر کو سمیٹ لے
میں فنا بقا کے سبھی سفر اُسی ایک پل میں گزار لوں

: ﻭﻓﺎﻭﮞ ﺳﮯ ﻣﮑﺮ ﺟﺎﻧﺎ ____ ﮨﻤﯿﮟ ﺁﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﺏ ﺗﮏ !!,,
ﺟﻮ ﻭﺍﻗﻒ ﻧﮧ ﮨﻮ ﭼﺎﮨﺖ ﺳﮯ ___ ﮨﻢ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺿﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ....

: اگر آپ کو میری پوسٹ پسند نہیں آتی
 تو کوئی مناسب وقت دیکھ کے چھت 😂😂😁سے چھلانگ لگا لیں😏

: یادیں کیوں نہیں بچھڑ جاتیں 💔
لوگ تو پل میں بچھڑ جاتے ہیں❤❤

: ضروری تو نہیں جینے کے لئے سہارا ہو
ضروری تو نہیں ہم جِٰنکے ہیں وہ ہمارا ہو

کُچھ کشتیاں ڈوب بھی جایا کرتیں ہیں
ضروری تو نہیں ہر کشتی کا کنارہ ہو

: ❣❣💤‏خمار عشق میں‌خود کو بھلا کے جیتے ہیں
‏ہر اک سانس میں‌تجھ کو بسا کے جیتے ہیں💤❣❣..

: تیری نظروں کو فرصت نہ  ملی!!!❤
ورنہ مرض اتنا لاعلاج نہ  تھا!!!❤

ہم نے وہاں بھی محبت بانٹ دی!!!❤
❤❤جہاں محبتوں کا رواج نہ  تھا!!!❤❤

: کفن ہٹا کے میرا منہ بار بار دیکھتے ہیں 
انہیں ابھی میرے مرنے کا اعتبار نہیں 💔😔

: تو بس مجھے اپنی #بارگاہ میں #بلند رکھ میرے مولا☝
یہ دنیا والے چاہے #نظر سے گرائیں یا #آسمان سے🔥

: یہ جو معشوق ہیں میرے دو چار
بد کنش ، بد کلام ، بد کِردار۔۔۔
حضرتِ جون ایلیا سرکار

: افسوس تم سے..
ایک ھم نا سمبھالے گے....

: لِکھ دیا جاتا ہے مُقدر میں
عشق __عادتاً نہیں ہوتا......💔

: صـرف اپـنا خیال رکھـنا تھا 
یہ بھی نہ ہو سکا مجھ سے۔۔۔
جون ایلیاء

: #جن کی #نظروں میں ہم #برے ہیں ‏    ‏
#خدا ان #نظروں کو بھی #سلامت رکھے......

: ہم دونوں میں پیار بہت تھا
کہہ لینے سے کیا ہوتا ہے !
مرشد جون۔۔۔

: ﮐﮩﻨﮯ ﻟﮕﯽ ﻏﺮﻭﺭ ﺳﮯ ﺧﻂ ﺩﯾﺠﺌﯿﮯ ﻣﯿﺮﮮ
ﺍﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ  ﮐﻮﮌﺍ ﺩﺍﻥ  ﺍﭨﮭﺎﻧﮯ ﭼﻼ ﮔﯿﺎ
(ﺟﻮﻥ ﺍﯾﻠﯿﺎﺀ)

: زندگی کی غزل تمام ہوئ
کافیہ رہ گیا محبت کا 
جون ایلیاء
: اُس کو غلافِ رُوح میں رکھا سنبھال کر...!!!❤❤
مُحسن وہ زخم بھی تو کسی آشنا کا تھا..!!!❤❤

: میں اٹھتے ہوئے سورج سے ملاتا ہوں نگاہیں!
میں گزری ہوئی رات کا ماتم نہیں کرتا__!!!

: ,‏ایک چاہت ہوتی ہے۔ اپنوں کے ساتھ جینے کی ....
 ورنہ پتا تو سب کو ہے  مرنا تو اکیلے ہی ہے
❤معصوم❤

: وہ میری تنہائیوں سے واقف تھا
وہ میرے ساتھ یوں تو نہ کرتا۔۔۔۔
۔
: ‏اب اعتبار پہ جی چاهتا تو هے لیکن
پرانے خوف دلوں سے کہاں نکلتے هیں ..........!!!

: تفصیل لفظوں میں بیان کرنا مجھے ہرگز نہیں آتا
💔😓👈🏻
صرف اتنا کہوں گا کہ یار بچھڑ جائیں تو باقی کچھ نہیں رہتا
  🥀🥀غم حیات🥀🥀
: کیا فائدہ ایسی ٹیکنالوجی کا 
واٹسپ پر اپنےآڈمین کے ساتھ بیٹھ کر چائے ☕نہیں پی سکتے
😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏

: یوں تو تمام شجر مجھے اچھے لگتے ہیں__😍
کیا کہنے مگر اُس درخت کے_🌳😍
جس پر #چائے کے پتے لگتے ہیں_🍃🌿⛾❤

: اے دل-اے-نادان غور سے سن_لو___,,!! 
تو تسلیم کر یا نہ کر, اب وہ شخص اپنا نہیں رہا

: بارش شراب عرش ہے یہ سوچ کر عدمؔ ,, -
 بارش کے سب حروف کو الٹا کے پی گیا.. -
💞
: بارش ہوئی تو گھر کے دریچے سے لگ کے
چپ چاپ سوگوار تجھے سوچتے رہے

: ‏یہ رم جھم، یہ بارش،یہ آوارگی کا موسم
ہمارے بس میں ہوتا تو تیرے پاس چلے آتے..!!

: سانوں لوڑ نئیں ھور زمانے دی ....!!!! ‏‎ ‎
‏        ..!!!
روح یار دا کلمہ پڑھ گئی اے ...!!!!

: شہر غربت میں اے موت دیر سے نہ آیا کر
خرچہ تدفین کا بیماری پہ لگ جاتا ہے

: جتنا بدل سکتا تها بدل لیا خود کو

اب جسکو شکایت هے اپنا راستا بدل لے ¿......
: کتنے تحفے دیتی ہے نا یہ محبت بھی .....

دکھ الگ ، درد الگ ، رسوائی الگ، جدائی الگ اور تنہائی الگ...
: اے رات تم تو آغوش محبت میں سو جایا کرو 


ھماری تو عادت ھے چاند کی رکھوالی کرنا۔
: ‏ﺟﺲ ﻧﮯ ﺑﻨﺎ ﺩﯾﺎ ﻣﺠﮭﮯ ﻭﺣﺸﯽ ﻭ ﺧﺴﺘﮧ ﺣﺎﻝ ﺳﺎ
ﮨﺎﺋﮯ ! ﻭﮦ ﺷﮑﻞ ﭼﺎﻧﺪ ﺳﯽ ، ﮨﺎﺋﮯ ﻭﮦ ﻗﺪ ﻧﮩﺎﻝ ﺳﺎ !

: جناب رہنے دیجیئے یہ تسلیاں.....
بچهڑنے والا میری کائنات تها......!

: نیند سوتی ھے میرے بِستر پر. 
اور مٙیں رات بھر ٹہلتا ھوں۔۔

: ہم بھی دِلِ خراب سے بٙیزار ہیں مگر 
کیا کیجیۓ کہ بات نہیں اِختیار کی

: جدائیوں کے سفر ہی طویل ھوتے ہیں 
………
رفاقتیں سدا ھوتی ہیں مختصر جاناں

: لٹ گئی یوں سر بازار وفا کی پونجی۔
بک گئے ہم کسی مجبور کے زیور کی طرح۔

: ‏اک لمحے میں ساری زندگی جی کر آیا ہوں😎

‏آج اس کے ہاتھ کی چائے پی کر آیا ہوں۔۔☕
: ...🕶👓
ماضی کے چار دنوں نے چھین لی ہنسی میری!!

اب حال میں میرا حال فی الحال نہ پوچھو۔۔
: نشانِ سجدہ سجا کر بہت غرور نہ کر


وہ نیتوں سے نتیجے نکال لیتا ہے.....!!!!!!
🕶👓

: چلتے رہیں گے قافلے میرے بغیر بھی یہاں۔۔۔
اک ستارہ ٹوٹ جانے سے فلک تنہا نہں ہوتا..❤

: درد تو مقدر تھا!
کاش تم دوا ہوتے۔😔😜

 مرد ﺍﮔﺮ عورت ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﮔﺮﺩﻥ ﺑﮭﯽ ﮐﭩﻮﺍ ﻟﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﯾﮩﯽ کہے گی 😒😒 ﺻﺤﯿﺢ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﭩﻮﺍﺋﯽ ﺗﮭﻮﮌﺍ ﻧﯿﭽﮯ ﺳﮯ ﮐﭩﻮﺍﻧﯽ ﺗﮭﯽ ﻧﺎﮞ😂😂😂

: وہ شاعر ہوتے ہیں ، جو شاعری کرتے ہیں ...!

ہم تو بدنام سے لوگ ہیں صرف درد لکھتے ہیں ...!

: ‏ﻟﮍﮐﯽ -: ﺑﺎﺑﺎ ﺟﯽ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﮮ ﻣﯿﺮﯼ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﺴﯽ ﺳﻤﺠﮭﺪﺍﺭ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺳﮯ ﻫﻮ ﺟﺎﺋﮯ 😊��
ﺑﺎﺑﺎ ﺟﯽ !!! ﮔﮭﺮ ﭼﻠﯽ ﺟﺎ ﺑﭽﮧ ﺳﻤﺠﮭﺪﺍﺭ ﺁﺩﻣﯽ ﺷﺎﺩﯼ ﻧﮩﯿﮟﮐﺮﺗﺎ...😝😜😜😛🤓

: ایسا مکتب بھی کوئ کھولے شہر میں ناصر۔۔۔
جہاں   آدمی    کو     انسان     بنایا   جائے۔۔۔

: اس قدر دکھ تھا مجھےتیرے بچھڑ جانے کا
جانے والے،،،،،، تجھے زندہ نہیں لکھا میں نے😢😢

: دل میں ہے میرے کئی چہروں کی یاد
جانیے میں کِس سے ہوں رُوٹھا ہوا
جون ایلیا

: آجدلنےکہاکہچھوڑجاؤں_اس گروپ کو ....😘
پھریادآیا .😍
گروپمیںخوبصورتلوگپہلےہی بہتکمہیںاکاورکمہوجائے_گا...... 😳😳
ارادا کنسل😍😂😉😝

: مجھے ملنا ہے تم سے___اُس جہاں میں
جس جہاں میں بچھڑنے کا رواج نہ ہو....💗

: تیڈے سو سجنڑ تے ڈھیر سنگتاں
اساں فقط رقیب جو ھاسے .
توں ادب ترتیب تے سلجھا ھویا
اساں بے ترتیب جو ھاسے ..

تائيں کيی کرنا ساڈی محفل کوں
بے ادب عديب جو ھاسے ..

چنگا کیتائی ساکوں چھوڑ ڈتائى
اساں ڈھیر غریب جو ھاسے.

: ‏وہ  پتھر  بھی  ماریں تو __ اٹھا  کر  جھولیاں  بھر  لو💖

‏کبھی  محبوب  کے  تحفوں  __ کو ٹھکرایا  نہیں  کرتے ؛
💞💕 💕💞

: * یونہی تو نھیں جلتا زمانہ ھم سے #___!!!!

* ھم انداز ھی زمانے سے الگ رکھتے ھیں #__!!!!...

: ‏سانســـــــــیں تو بس نمـــــــــائش ہیں۔۔      
میـــــــــری زندگی تو تم ہو۔۔۔

: ہوتی نہیں محبت صورت سے محبت تو دل سے ہوتی ہے,, 
صورت انکی خود ہی پیاری لگتی ہے قدر جن کی دل سے ہوتی ہے,,

: محبت کی محاذوں پر ، وفا جب خون مانگے تو
غدار عشق ہی اکثر _ _ امن کی بات کرتے ہیں

: 💟بدل دیا ہم نے ناراض ہونے کا طریقہ 💟
💟روٹھنے کی بجاۓ اب ذرا سا مسکرا دیتے ہیں 💟😊

: ﮐﻮﺋﯽ ﺗﻌﻠﻖ ﻧﮧ ﺟﻮﮌﻭ _"ﻣﮕﺮ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺗﻮ ﺭﮨﻮ
ﺗﻢ ﺍﭘﻨﮯ ﻏﺮﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺧﻮﺵ" ﮨﻢ ﺍﭘﻨﮯ ﺳُﺮﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺧﻮﺵ..

: میں اک شکست ہوں اور حوصلے سے جھیلی ہوئی
میں ایک زخم ہوں اور سامنے سے آیا ہوا
میں ایک شکل کسی حافظے سے نکلی ہوئی
میں ایک ہاتھ کسی ہاتھ سے چھڑایا ہوا۔۔۔۔۔۔!!

: خدا جانے کون سی کثر 
رہ گئی تھی اسے چاہنے میں 

وہ جان هی نہ پایا کہ 
میری جان ہے  وہ

: 🌹دل کے ٹانکے اُدھڑ گئے شائد🌹
🌹💘🌹❤🌹💔
 🌹آج روئے تو سرخ تھے آنسو🌹

: کیا کہیں کچھ نہیں ہے کہنے کو
ہاے کیا غم مِلا ہے سہنے کو____
(جون ایلیاء)

: #رات میں نے خواب__میں موت دیکھی..!!
#رونے والوں میں تم نظر نہیں آئے..!!

: ؒ خو د کو کھو نے کا پتہ ہی نہیں چلا
کسی کو پا نے کیلئے یو ں انتہا کر دی ہم نے۔

: بڑی تبدیلیاں لائے ہیں اپنے آپ میں___ لیکن!
تمہیں بس یاد کرنے کی وہ عادت اب بهی باقی ہے

: ‏صدیوں پرانا هے انسان.
کہیں سے تو خراب هوگا...

: میرے ہم نفس تو چراغ تھا 
تجھے کیا خبر میرے حال کی
کے جیا میں کیسے دھواں دھواں
تیرے ساتھ بھی تیرے بعد بھی

: ‏غیروں کی بات اور ھے_آخر وہ غیر ہیں..!!!
اپنا بنا کے آپ تو___رسوا نہ کیجیئے.....

: ہم تیرے ہیں یہ راز تو تم جان گۓ ہو
مگر تم کس کے ہو۔۔۔¿ یہ درد ہمیں سونے نہیں دیتا...
😘💔

: نـہ جانـے کـونســـی سـازشــوں کـا ہـم شـکـار ہـوگئـے
کـہ جتنـے صـاف دل تھـے اُتـنـے داغ دار ہــو گئـے ـ

: نہ چاہت کے انداز الگ، نہ دل کے تھے جذبات الگ 
تھی ساری بات لکیروں کی ، تیری بات الگ میری بات الگ 

: جدا ہو کر بھی جی رہے ہیں دونوں ایک مدّت سے!! 
کبھی دونوں ہی کہتے تھے کبھی ایسا ہوہی نہی سکتا!!

: تیری طلب کی حد نے __ ایسا جنون بخشا ....!!
ہم خود کو بھول بیٹھے ___ تجھے یاد کرتے کرتے ....؟؟

: اتنے ظالم نہ  بنو کچھ تو مروّت سیکھو 
تم پہ مرتے ہیں تو کیا مار ہی ڈالو گے ہمیں  ؟

: ذکرِ الٰہی کے لیے لمبی عمر پانا خوش قسمتی ہے۔
: ....
....
سکول میں ایڈمیشن کے لئے ہیڈ ماسٹر نے فوٹو گرافر کو بلایا اور 10 روپے فی سٹوڈنٹ پر بات پکی ہوئی۔
ہیڈ ماسٹر نے ٹیچر کو کہا 30 روپے ہر بچے سے جمع کرو۔ ٹیچر نے کلاس میں اعلان کیا صبح ہر بچہ فوٹو کے لیے 50 روپے لے کر آے۔
ایک بچے نے گھر جا کے ماں سے کہا سکول والے فوٹو کے لیے 100 روپے مانگے ہیں۔
شام کو بچے کی ماں نے باپ کو بتایا منے کے سکول والوں نے فوٹو کے لیے 200 روپے مانگے ہیں۔

اب بتاؤ ! اس ملک سے کرپشن کیسے ختم ہو گی۔😆😂😜

: بے خبر سے رہتے ہو اور خبر بھی رکھتے ہو 
بات بھی نہیں کرتے اور پیار بھی کرتے ہو ❤

: قیامت کے دن جہنم والے کہیں گے کہ ہم دنیا میں بیہودہ اور فضول کاموں میں مشغول رہتے تھے یہاں تک کہ ہمیں موت آگئی جس کا آنا یقینی تھا
(سورة المدثر)

: اکثر تنہاہی میں سوچ کر ہنس دیتاہوں کہ...  
مجھے سب یاد ہیں لیکن میں کسی کو یاد نہیں...!!!

: ❤‏تن کالا قبول وے بُلھیا !!❤
❤من کالا  کسے کم دا نئیں❤

: جب کسی کو جماہی آئے تو اپنا ہاتھ منہ پر رکھ لے کہ شیطان منہ میں گھس جاتا ہے۔

: جنت دو قدم پر ہے پہلا قدم نفس پر رکھ دوسرا قدم جنت میں ہو گا۔

: تکبر کرنے والے کا سر ہمیشہ نیچا رہے گا۔

: رشوت انصاف کو، توبہ گناہ کو، غیبت اعمال کو، نیکی بدی کو، غصہ عقل کو اور صدقہ بلا کو کھا جاتی ہے


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Incredible Natural Swimming Pools

1/4 Ik Kil Cenote, Yucatan, Mexico Ik Kil cenote is probably the most amazing natural pool in the Americas. It is an amazing rounded, swimming hole with crystal clear blue water. The Ik Kil cenote is located within the Eco-Archaeological Park in the Yucatan peninsula of Mexico. 2/4 Hamilton Pool Preserve, Austin, Texas, U.S The Hamilton pool is a favorite summer swimming destination for Americans as well as international tourists. This amazing natural pool is located within a 232 acres of protected area in Austin city of Texas State. The Hamilton pool has striking green water and surrounded by large limestone slabs. There is also a small waterfall spill from the limestone roof. 3/4 Hinatuan Enchanted River, Mindanao, Philippines As the name indicates, the Enchanted River is a stunningly colorful river located in the Mindanao Island in Philippines. No one is known about the origin of this beautiful river. That is why the enchanted river is called so. 4/4 Dudu Lago

مرد كى پانچ حركات كو عورت بہت پسند كرتى ہےجس كو اكثر لوگ نہيں جانتے:

مرد كى پانچ حركات كو عورت بہت پسند كرتى ہے جس كو اكثر لوگ نہيں جانتے:  1 ۔ عورت كے ہاتھوں كو اپنے ہاتھوں ميں لينا، اس سے بيوى اطمئنان اور راحت محسوس كرتى ہے۔  2 ۔ بيوى كے چہرے اور ماتھے پر لٹكنے والے بالوں كو نرمى سے ہٹانا، ايسا كرنے سے بيوى آپ كو ہر طرح كا تاثر دے گى۔ 3 ۔ بيوى كے آنسوؤں كو اپنى انگليوں سے صاف كرنا، اس ميں عورت اپنے ليے حد درجے كى اپنائيت محسوس كرتى ہے۔ 4 ۔ بيوى كو يہ كہنا كہ مجھے آپ سے محبت ہے، (I love you) حتى كہ بيوى كو غصے كى حالت ميں بھى يہ كہيں، يہ كہنے سے  بيوى میں آپ كے ليے لَو فيلنگز پيدا ہوں گى اور ممكن ہے وہ بھى آپ كو ايسے ہى كلمات كا تبادلہ خيال كرے۔ 5 ۔ بيوى كے ماتھے پربوسہ ديتے ہوئے كہيں كہ آپ ميرے ليے اللہ كى طرف سے بہت بڑى نعمت ہیں جو اللہ سبحانہ وتعالىٰ نے مجھے تحفے میں دى ہے... ♥️